HUFS

Hufs med videre som partner

Hufs med videre som partner

Hufs startet med at Stian Støp og skiløper Johannes Klæbo hadde en plan om å lage ett produkt for Johannes sin sveis. Han har veldig kraftig og mye uregjerlig hår. Så dermed laget de sharper (gullet). Senere måtte de så klart også ha sølv og bronse. De lanserte i 2019 og voksene ble populære. Tross, pandemi, finnanskrig og en verden i ubalanse så har de landet på føttene. Ikke bare det, men nå har HUFS 30 varelinjer og distribuerer til hele 7 land. Dem selger ca. 300 000 produkter i året.

HUFS og Nidaros har hatt ett godt samarbeid i mange år. Gutta kjører hardt på isen og må så klart ha produkter som gjør kroppen som ny etter kamp og trening. HUFS er produkter for tøff bruk, så de kommer veldig til sin rett på hockeygutter som må i dusjen flere ganger om dagen.

«Vi heier på Nidaros og gleder oss over den gode starten. Og kan love masse spennende aktiviteter sammen med Nidaros Hockey framover!», sier Stian Støp i HUFS.

«Vi er stolte over å ha med HUFS videre på laget. HUFS har en fantastisk produktportefølje og man kommer selfølgelig til å se dem i Leangen Arena i år også.», sier salgs- og markedsføring i Nidaros Hockey, Daniel Björnberg.

«HUFS har helt fantastiske produkter for enhver anledning, men de er spesielt perfekte for oss idrettsutøvere. HUFS gjør at krøllene mine alltid ser bra ut, uten stress. Kropp og hår går gjennom mye i løpet av en dag, og da er det godt å ha HUFS ved sin side.», humrer #89 Ole Christian Westad Larssen, Assisterende Kaptein, Nidaros Hockey.

Følg med på Instagram for muligheten til å bli med på en konkurranse der du kan vinne en goodiebag fra HUFS inkludert et produkt signert av Johannes Klæbo.

Stian Støp hos HUFS (t.h.) og Daniel Björnberg hos Nidaros Hockey (t.v.)
hufs

SISTE NYTT

Toget ruller videre – nå med klubbrekord i lasten

LES MER

Velkommen, Gustaf Berling

LES MER

Kamphelg med Frelsesarmeen og SpareBank 1 SMN

LES MER