Vi ønsker Bunnpris hjertelig velkommen på Nidaros Hockey-laget!

I en sesong som har vært svært vanskelig på mange områder, og spesielt med tanke på nye samarbeidspartnere, er det svært gledelig å kunne annonsere at Bunnpris har signert en rykende fersk avtale med Nidaros Hockey.

Regionssjef Bengt Erik Haugnæss sier til nidaroshockey.no at planen markedsgutta til klubben la frem gjorde det til et enkelt valg å bli med.

«Gøran (Andersen) og Joakim (Erbe) presenterte et bra opplegg hvor det blant annet er gjort en god del grep innenfor økonomiske planer fremover, og det faktum at Trondheim håper å kunne bli vertsby for hockey-VM i 2027 er selvsagt med på å vekke interessen i årene fremover.» sier Haugnæss.

Alle kjenner vi til Bunnpris som butikk. Deres gule logo og lokale tilknytning er nærmest allmennkunnskap. Men hva om vi går litt dypere inn i bedriften?

FORRETNINGSGRUNNLAG

Visjon:
De skal være det smarteste valget innen dagligvare.

Misjon:
De skaper lønnsomhet, både for bedriften og kundene, gjennom smarte valg i hverdagen.

Forretningsidé:
Bunnpris skal gi sine kunder en enklere hverdag og vil gjennom lave priser, godt utvalg, tilgjengelighet og høyt kundefokus få nære og varige kunderelasjoner.

FUNDAMENT

Fundamentet deres er ærlighet. De skal være til å stole på i alt de gjør, opptre slik som de vil at andre skal opptre ovenfor seg og være lojale mot seg selv, kjeden og kundene.

Deres kundeløfter :

 Lavprisbutikken med hjertet lokalt.

  1. Hos Bunnpris skal du alltid få god serviceDe ønsker å være en serviceorientert dagligvarekjede hvor kunden alltid er første prioritet. Kundene forstyrrer dem aldri i arbeidet – de er tilgjengelige for å tjene. Det er viktig for handleopplevelsen at kunden til enhver tid følger seg sett og velkommen i deres butikker. Lykken er å skape en god hverdag for kundene.

    2. Hos Bunnpris får du dine viktigste hverdagsprodukter til en billig penge

    Ikke alle kan være billigst på alt, alltid. Men Bunnpris ønsker å være billig på det som betyr mest i hverdagen. Uansett om behovet er en kjapp lunsj, en enkelt middag eller en hyggelig kveld med familie eller venner, så skal de tilby det som trengs til en billig penge.

    3. Hos Bunnpris skal det alltid være enkelt å handle

    De vet at handelen ikke alltid er like gøy. De ønsker derfor å gjøre det enkelt å handle – uansett om kunden har god eller dårlig tid. Gjennom ryddige butikker, god vareplassering, godt utvalg og enkle tips skal de gjøre handelen enklere og raskere.

    4. Hos Bunnpris skal det alltid være rom for lokaltilpasning

    Som landsdekkende dagligvarekjede er det umulig å være best lokalt med et nasjonalt fokus. De ønsker derfor å tilrettelegge butikkene lokalt slik at de kan vinne kundene. Dette gir de rom for i butikkene fordi Bunnpris er lavprisbutikken med et hjerte som banker for det lokale.

Vi ønsker Bunnpris hjertelig velkommen på laget – og håper det blir et langt og lykkelig samarbeid!

PS! – Har du husket å kjøpe billett til den Digitale Julekampen 2020?