Frivillig

BLI FRIVILLIG I NIDAROS HOCKEY

Et klubb i Norge lar seg ikke drive uten hjelp fra frivillige. Fra salg av supporterutstyr til vakthold og styring av klokke under kamp er vi avhengige av deg som ønsker å bidra for at klubben skal fungere så optimalt som mulig til enhver tid. Frivilligheten er ikke noe vi tar for gitt, og vi ønsker å sette pris alle de som bidrar på best mulig måte. Sammen er vi en positiv gjeng som trives godt sammen, og som har det mye gøy både på kampdager og utenom. I tillegg gjennomfører vi sosiale sammenkomster for å bli enda bedre kjent, og for å kunne gi noe tilbake til alle de som er med og støtter opp.

Tilleggsbilde-5

Eksempler på arbeidsoppgaver

Skaper av innhold til sosiale medier
Media og effekter
Arenavert
Kioskarbeider
Fotografer
Sekretariat

Vi er en klubb i vekst med ambisjoner om å kjempe i toppen av norsk ishockey. Vi er derfor åpne for nye forslag til hva som kan være med å skape en stemning i Leangen Arena som gir oss ekte #MAGI

Ønsker du å bidra, men er usikker hvilket område som passer for deg? Ta kontakt så finner vi den beste løsningen sammen. Her er ingen oppgave for liten eller for stor.

Daniel Andersen

daniel@nidaroshockey.no | 417 70 562